niedziela, 8 kwietnia 2012

rozdział 2

Wszyscy popatrzyli na mnie zdziwieni.
 - Jak to nie wiesz jak masz na imię... ? - Zapytał czule chłopak z loczkami i przytulił mnie, żeby mnie pocieszyć i dodać mi otuchy. Inni zrobili to samo. Każdy po kolei mnie przytulał.Ja dalej płakałam.
 - Nie wiem.. ja .. ja .. nie wiem o sobie nic.. a najgorsze jest to.. że.. że.. ja pamiętam tylko to, że on mnie niósł - wskazałam na mojego anioła - nie wiem nawet co się stało.. nie wiem co robiłam.. - mówiłam niewyraźnie ponieważ dławiły mnie łzy. Jak to w ogóle możliwe... Może to chwilowe i przypomne sobie co się stało i kim jestem... póki co nie wiem nawet jak mam na imie, a najgorsze jest to, że nie wiem gdzie mieszkam ! Płakałam. Łzy leciały mi strumieniami, a chłopcy wyraźnie nie wiedzieli co zrobić.
 - Ej nie płacz ! Będzie dobrze.. Kevin też tak sądzi ! - Powiedział uśmiechnięty chłopak w bluzce w paski i wyciągnął gołębia. Mimowolnie się uśmiechnęłam. 
 - Ile czasu ja już tutaj leżę ? - zapytałam. Już nie płakałam, wiedziałam, że będzie dobrze.. po prostu czułam to w głębi duszy.
 - Ehm.. Długo.. dość.. - wymamrotał nieodzywający się do tej pory  chłopak o czarującym uśmiechu.
 - Dokładniej jeśli można.. ? - Spytałam próbując skojarzyć kim jestem. 
 - Ehm... Trzy dni.. Spokojnie był u ciebie lekarz, wynajeliśmy.. pielęgniarki cię pilnują, a czasem my.. różnie.- popatrzyłam na niich zdziwiona. Czemu mnie nie zabrali do szpitala ?! No trudno. W końcu palnęłam się w głowę !
 - Ej mam może telefon.. ? Bo już sama nie wiem - uśmiechnęłam się. Mój anioł natychmiast wstał i skierował się w stronę stolika który stał pod oknem. Podniósł ładny biały telefon i dał mi go bez słowa. Po pewnym momęcie wywaliłam oczy 
- Tyle smsów ! Jejku... i ...30 nieodebranych ! nie ...- mówiłam sama do siebie a chłopcy patrzyli na mnie z zainteresowaniem. Sms'y od mamy.. no tak to było do przewidzenia.. biedaczka się o mnie martwi, a ja nawet nie wiem jak się nazywam !! Jeszcze sms'y od jakiejś Tess.. ' Kochana błagam ci wybacz mi ! Zrobiłam błąd ! Błagam wróć do domu.. nie rób nic sobie.. ja.. ja nie chciałam wybacz mi. Rozmawiałam z Sisi.. dogadujemy się.. obiecałam sobie jej i teraz tutaj tobie że przestanę zachowywać się jak dziecko, i że nie będę jej obrażać... ale wróć. ' długo patrzyłam na tego sms'a. Oczy zaszły mi łzami. Kim do cholery jest Tess ?! Widocznie jej na mnie zależy a ja nawet nie wiem kim ona jest ! Przeszłam do kolejnych sms'ów. Kolejny od Sisi .. ' Lily ! Błagam cię skarbie wróć..tak bardzo mi ciebie brakuje ! buziaki ! Trzymaj się znajdziemy cię ! ' I tutaj nie obeszło się bez łez.. Z tego wychodzi, że to były moje przyjaciółki.. ale coś się wydarzyło.. czy to możliwe że ja... wpadłam w panike! Chłopaki to zauwarzyli.
 - Hej maleńka co jest ? - zapytał mój anioł zaniepokojony. Bezradna się do niego przytuliłam i powoli zaczęłam przez łzy...
 - Czy.. czy.. ja sobie próbowałam coś zrobić ? Jak mnie znalazłeś.. Gdzie bylam..? - zapytałam patrząc mu błagalnie w oczy. On złapał mnie za ręce, co mnie zszokowało uspokoiło i .. w brzuchu poczułam motylki. Nie no bez jaj ! Ja nawet nie wiem czy mam chłopaka.. nie mogę.. rozmyślania przerwał mi jego delikatny głos
 - Nie. Nic sobie nie chciałaś zrobić.. po prostu jechałaś na rolkach.. a ja na cb wpadłem. Uderzyłaś głową w slup i straciłaś przytomność. Myślałem, że to tylko przejściowe, że to nic powarznego, dlatego zabrałem cię tutaj...- odetchnęłam z ulgą. Ale zauwarzyłam, że jego oczy zaszły łzami.
 - To dobrze. - uśmiechnęłam się próbując go uspokoić. Patrzyłam na chłopaków, którzy na pewno byli wyjątkowi.. inni niż reszta. Miałam wrażnie, że znam ich od wieków, ale to było niemożliwe ponieważ oni nie znali nawet mojego imienia. Chwila ! W  sms'ie było moje imie przecież !. Palnęłam się w mój durny łeb.
 - Lily jestem miło mi - uśmiechnąłam się do nich szeroko.  Oni znowu zaczęli się przekrzykiwać
 - Przypomniałaś sobie ?! uf. To dobry znak - Uśmiechnął się ten w bluzce w paski. Znowu zesmutniałam
 - Nnnnnie... - wyjąkałam, widząc jak radość znika z ich twarzy. - w sms'ie przeczytałam. Ej a moge sie dowiedzieć jak wy się nazywacie ? - zaśmiałam się. Zaczął chłopak w loczkach 
 - Harry jestem. - podałam mu rękę , a on ją pocałował. Uśmiechnęłam się. Jaki on miły !
 - Ja jestem Louis. I uwierz maleńka szybko o mnie nie zapomnisz - rzucił w moją stronę strasznie seksowny uśmieszek. Odwzajemniłam go.
 - Ja jestem Liam. - Podał mi rękę i uśmiechnął się. 
 - Niall - odezwał się blondyn z pełną buzią frytek. On ciągle je ! (XD) Ale jest taki słodki.. Zapatrzyłam się w jego cudowne niebieskie oczy.. 
 - No to czas na mnie... Zayn jestem - Odpowiedział mój anioł poruszając brwiami. Oni są fantastyczni ! 
 - To już się znamy. Co robimy ? - zaśmiałam się wesoło. Chłopcy popatrzyli na siebie smutno.. powiedziałam coś nie tak ? (;o)
- wiesz... - zaczął Liam - Nie możemy.. mamy .. musimy iść do pracy - uśmiechnął się sympatycznie 
 - O tej godzinie ?  - zapytałam zdziwiona patrząc na zegarek. przecierz było 20 ! Kto o tej godzinie idzie do pracy.. ?
 - No tak.. Wiesz fanki czekają - Zaśmiał się Lou. Popatrzyłam na nich zdziwiona nic nie rozumiejąc... A więc... kojażę ich ponieważ są sławni.. Ale.. 
 - Myślę, że powinnaś się przespać. Rano ci wszystko powiemy. Obiecuję - Powiedział mój anioł i pocałował mnie w czoło, co mnie bardzo zszokowało. Przez moje ciało przeszedł miły dreszcz. Usmiechnęłam się do drzwi, poniewarz chłopcy zdążyli już wyjść. Zamknęłam oczy i natychmiast zasnęłam.

______________________________________________

 Sory ale dzisiaj jakoś tak trudno mi się pisało... nie wiem.. mam nadzieję, że ten rozdział też się spodoba ;) Nudy ponieważ trzeba to jakoś rozkręcić.powolutku powolutku i będzie dobrze XD papa ! ;*

7 komentarzy:

  1. Gdzie tam nudny?! Kobieto, niewiesz co mówisz
    A Niall znowu coś pochłania..kurde, jak ja go kocham! ♥
    Pozdrawiam i wesołych świąt ;*
    @craazygirl1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooooooooooooooooooooooooo jakie słodkie ♥ .
    Czekaam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo śiwetny :D Pisz dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uhuhuh coś się kroi <3
    Dawaj następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. OMNOMNOMNOOOOMMM <333 ale to jest słiiit ^^

    OdpowiedzUsuń