czwartek, 24 maja 2012

Rozdział 14

Wyszliśmy z limuzyny i ruszyliśmy w stronę wejścia do budynku, bo tam miał być koncert.
 - poczekajcie na mnie chwile.. - powiedział Zayn i oddalił się na chwilę. Czekaliśmy na niego długą chwilę.
 - Jestem taka podekscytowana ! - Cieszyłam się, że w końcu będę na koncercie mojego ulubionego zespołu.
 - Ja też.. nie mogę się już doczekać ! - Max cieszył się razem ze mną. Zaczęliśmy się śmiać, i o czymś rozmawiać, i właśnie przyszedł Zayn
 - No to idziemy - powiedział z uśmiechem i dał każdemu z nas wejściówkę z napisem ' VIP'. Zaczęłam piszczeć i się śmiać
 - Zayn jesteś kochany ! - krzyczałam jak nienormalna. Przytuliłam go i czule pocałowałam w usta. Weszliśmy do środka. Mieliśmy miejsce pod samą sceną ! Cały czas dziękowałam Zaynowi. On jest niesamowity ! Stanęliśmy pod sceną i czekaliśmy. Cała się trzęsłam z przejęcia. Ta krótka chwila którą czekaliśmy wydawała mi się wiecznością.
 - Jessttt ! Nareszcie ! - Krzyknęłam szczęśliwa, gdy na scenę wbiegł zespół. Zaczęłam wrzeszczeć i skakać. Światła rozbłysły i się zaczęło. Na początek się przywitali.
 - Zapraszamy na nieziemską zabawę ! - zaczął Jeden z nich.
 - No to się bawimy ! - dokończył kolejny, i zaczęła lecieć muzyka. Pierwsze co zagrali to 'Da hause party'. Kochałam tą piosenkę ! Zaczęłam skakać i śpiewać. Popatrzyłam na chłopaków, też dobrze się bawili. Tylko Zaynowi chyba ta muzyka nie podpadła do gustu... szkoda.
 - EVERYBODY LETS GET DRUNK TONIGHT WE GOT DA HOUSE PARTY TONIGHT LETS GO OH! - Yeah ! Momęt Sev'a. Kocham to, w jaki sposób śpiewa.
 - Dobrze się bawicie ? - zapytał Na koniec piosenki. No oczywiście, że dobrze ! Co za pytanie !
Po chwili bawiliśmy się w rytm 'Freaxxx'
 - Lets go freaky now, lets go fucking freaky now ! - Wrzeszczał tłum. Bawiliśmy się tak jeszcze przez kilka godzin. Zayn się już trochę rozruszał. Cały koncert miałam wrażenie, że Seven mi się przypatruje.. ale to pewnie tylko takie moje wrażenie. Ale zaczełam wątpić, że to tylko moja wyobraźnia w momęcie, kiedy Sev schylił się do mnie i podał mi rękę... Zaczęłam wrzeszczeć ze szczęścia.
 - Zaynn !!  Widziałeś ? - miałam iskierki w oczach. Zayn się skwasił
 - Ej co jest.. - popatrzyłam mu się prosto w oczy - chyba nie jesteś zazdrosny co ?  - zaczęłam się śmiać.
 - Owszem jestem - odparł stanowczo. Ja się do niego przytuliłam i zaczęłam przekrzykiwać tłum
 - Ale skarbie ! Jesteś jedynym którego na prawdę kocham... - po tych słowach Pocałowałam go. Krótko, ale namiętnie. Najpiękniejsze kilka sekund w moim życiu..
 - Wow..- Powiedział mój anioł. - Też cię kocham - pocałował mnie w czoło i otoczył ramieniem. Tańczyliśmy w rytm muzyki. Bawiliśmy się kolejne godziny. Aż niestety koncert się skończył. Musieliśmy się żegnać, i było po zabawie.. wszystko mnie bolało. Zespół zszedł ze sceny i poszedł w stronę garderoby. Tłum niechętnie zaczął wychodzić. 
 - A wy co.. nie chcecie autografu ? - zapytał zdziwiony Zayn. 
 - Pewnie, że chcemy ! - Powiedziałam radośnie. Zayn zaciągnął nas w stronę garderoby chłopaków
 - My możemy tu być ? - zapytałam niepewnie. 
 - Głupio się pytasz. - powiedział i wszedł do garderoby. Chłopaki siedzieli zmęczeni na sofach. Gdy Sev nas zauważył uśmiechnął się, a ja musiałam się mocno trzymać żeby nie piszczeć. Byłam strasznie podekscytowana. Stanęłam jak wryta nie mogąc wydusić słowa. 
 - Siemasz ! Dawno się nie widzieliśmy ! - powiedział Zayn do Sevena. To oni się znają ?!
 - No trochę roboty mieliśmy.. z tego co słyszałem ty też nieźle sobie radzisz - zaczął się śmiać. 
 - Tak to fakt... dobrze sobie radzę - uśmiechnął się. Ja zaczęłam się szczerzyć jak nienormalna. 
 - hah gdzie ci się podpisać ?  - zaczął się śmiać Seven jak zobaczył moją minę. Również wybuchłam śmiechem i wyciągnęłam z torebki zdjęcie. Podpisali mi się po kolei. Najpierw Sev, później ANTZ a na koniec reszta. Gdy dali mi zdjęcie, ze zdziwieniem stwierdziłam, że Sev napisał mi swój numer telefonu. Już byłam bliska utraty przytomności ze szczęścia ! 
 - dziękuję - uśmiechnęłam się. 
 - Wiesz co.. chciałbym z tobą zdjęcie.. mógłbym  ? - on chciał ze mną zdjęcie.. ? Nie ogarniałam... mój idol chciał ze mną zdjęcie !
 - Jeszcze się pytasz - zaczęłam się śmiać.Seven mnie przytulił do zdjęcia. Podobało mi się to, ale głupio się czułam, więc starałam się zachować jakiś dystans między nami. Zayn wyciągnął aparat i z dziwną miną zrobił nam kilka zdjęć. Gdy tylko skończył od razu odsunęłam się od Sevena od którego dawało alkoholem. 
 - My już musimy spadać...  - powiedział Zayn do chłopaków. Wyraźnie był zły..  Podpisali się jeszcze Maxowi i wyszliśmy
 - To co Zayn.. umawiamy się kiedyś na jakiś wypad ? - zapytał i zapisał mu swój numer. 
- W sumie to przydałoby się... tyle czasu w ogóle nie gadaliśmy.. - Powiedział i się pożegnaliśmy. Byłam szczęśliwa prawie jak nigdy ! Ale coś było nie tak... coś się stało z Zaynem. Wsiedliśmy do limuzyny bez słowa. Położyłam swoje obolałe ciało na siedzenie. Maxi Tony wyraźnie za dużo wypili. Zaczęli się wygłupiać i już chcieli się pocałować ale im przerwałam ze względu na Zayna
-  Jak się bawiliście ? -udawałam że niczego nie widziałam. Oni tylko wybełkotali coś że świetnie i usiedli na siedzeniu naprzeciwko mnie i Zayna który był nie w humorze. Pocałowałam go żeby przestał się gniewać... przecież to tylko zdjęcie z moim idolem ! Położyłam mu głowę na kolanach i odpłynęłam w głęboki sen.

_________________________________________________________________________
 No i jest i 14 :D Milo widzieć takie zainteresowanie moim opowiadaniem. Chciałam wam bardzo serdecznie podziękować. Jesteście kochani !
Muszę was również poinformować, że następny rozdział dodam po przynajmniej 6 komentarzach no i po 2000 wejść. 
Pozdrawiam szczególnie Klaudie <3 I bardzo serdecznie polecam jej niesamowitego bloga : http://foreverlove1dd1.blogspot.com/ 

Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Super!!! dodawaj szybko nastepny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta na górze dobrze mówi, czekamy na następny! Ale jakby co, to Lilly ma być z Zaynem a nie z SEVem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet Sevena w planach nie było XD Ale skoro nalegasz... :O XDD (żartuję ;3 )

      Usuń
  3. Ona ma być z Zayn'em nie rób mi tego dziewczyno :D
    Ale tak świetny rozdział, czekałam na niego :)
    I myślę, ze szybko będzie te 2000 wejść i 6 komentarzy ! Buzka bejbe :* .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ś W I E T N Y tylko co to ma być tej jakiś Stev.?
    Ona ma być z Zayn'em i koniec xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejny rozdział :D Już nie mogę się doczekać :***********

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha nie mogę z jej brata :d Czekam na kolejny :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny czekam na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge doczekac sie nastepnego :D boski rozdział :)

    OdpowiedzUsuń